Zuza foto

Zuza

Z dyplomem uczelni ekonomicznej, kieruje niewielkim zespołem w dużej, amerykańskiej firmie. Jej działka to zarządzanie tzw. master data dla rynków niemieckojęzycznych. W pracy najbardziej lubi momenty, kiedy wspólnie udaje się osiągnąć wymierne, namacalne efekty, którymi zespołowo można się cieszyć. Nakręca ją możliwość poznawania, rozwoju i zdobywania umiejętności, które można testować „na żywo” i sprawdzać ich prawdziwe efekty. W ludziach ceni poczucie humoru, proaktywność, opanowanie oraz myślenie „poza pudełkiem”, a jeszcze bardziej- podejście, jakby tego pudełka w ogóle nie było. Śmieje się z głupich obrazków w Internecie, newsów na portalu TVN24 oraz z żartów Andrzeja. Bardzo lubi gotować, czytać cokolwiek wpadnie w ręce, słuchać podcastów, a od czasu do czasu pograć w squasha. Denerwują ją tzw. „literatura kobieca”, korki w Warszawie oraz to, że ciągle jej zimno.

andrzej_foto

Andrzej

Druga połowa szczęścia. Andrzej pracuje w mniejszych i większych korpo od ponad 10 lat. Jego wyuczony zawód jest raczej nietypowy: filolog koreański. Pracuje jako kierownik sekcji Mobile w dużym międzynarodowym koncernie. Doświadczenia z firmami z diametralnie innych kręgów kulturowych nauczyły go sporo o tym, jak NIE zarządzać zespołami. Teraz stara się krzesać to co dobre i wartościowe z relacji międzyludzkich – w każdej płaszczyźnie życia. Andrzej wierzy, że u podstaw szczęścia i sukcesu leży empatia, a Agile to jeden z największych wynalazków ludzkości współmierny do koła… i może jeszcze czerwonego wina. Ewentualnie Internetu.
Lubi się uczyć nowych rzeczy, grać na świecących pudełkach zasilanych prądem, biegać po korcie squashowym z Zuzą i organizować hawajskie imprezy.

Nasza misja

Chcemy inspirować kierowników oraz ich zespoły do tego, aby praca była dla nich nieustającym źródłem frajdy, satysfakcji i wartościowych relacji z ludźmi. Na podstawie własnych doświadczeń oraz poprzez interakcję z czytelnikami i słuchaczami zamierzamy stale promować klimat zmian, proaktywności, krytycznego podejścia, empatii i dbania o komunikację w miejscu pracy. Naszym celem jest przekonać Was, że takie podejście skutkuje zwiększeniem poziomu szczęścia i zaangażowania ludzi, co z kolei przekłada się na lepsze wyniki, większą efektywność i wyższą konkurencyjność zespołów i całych przedsiębiorstw.

Nasza wizja

Chcemy być opiniotwórczą marką, wchodzącą w stałą interakcję z czytelnikami, słuchaczami i mediami, ale też wywoływać ożywioną debatę publiczną. W wizji Workcited promowane przez nas humanistyczne podejście do zarządzania jest wdrażane przez zespoły i przedsiębiorstwa, które odkrywają jego wartość i dzięki niemu stają się bardziej konkurencyjne powodując przy tym pozytywne zmiany społeczne.

Nasze wartości

 

Simplicity

prostota jest dobra! Upraszczajmy wszystko, co się da: komunikację, przekaz, struktury, procesy

Empowerment

szukajmy w sobie oraz obudźmy w ludziach poczucie odpowiedzialności, uwierzmy, że mamy realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość, że zmiany zależą tylko i wyłącznie od nas i że „jeśli nie ja, to kto?”

Exploration

testujmy, szukajmy, eksplorujmy, popełniajmy błędy, uczmy się na nich, wyciągajmy wnioski, nigdy nie przestawajmy się uczyć!

Enjoyment

niech praca nie będzie przykrym obowiązkiem dostarczającym dochód, niech nam sprawia kupę radości. A jeśli tej frajdy wciąż nie ma- co mogę zrobić, żeby jej w pracy doznawać?

Sharing

dzielenie się to podstawa sukcesu! Przekazujmy sobie dobre rozwiązania, informacje, wiedzę, a od czasu do czasu i ciepłe słówko.