Odcinek 4: Zmierz się z feedbackiem!

14157662167_7eaf3277a5_z

Jakie postawy przyjmujemy względem informacji zwrotnej? W jaki sposób wyciągnąć jak najwięcej z dawanego nam feedbacku? Jeśli nauczymy się odpowiednio kontrolować sytuację otrzymywania przez nas informacji zwrotnej to uda nam się taki feedback dobrze wykorzystać a nie zmarnować.

 Odcinek obfitujący w metafory zwierzęce, które mają pomóc przedstawić bardzo ciekawą teorię dotyczącą naszych reakcji na informację zwrotną. Czy wiedzieliście, że strach przed krytyką jest częścią naszej „zwierzęcej” natury, a już na pewno można się doszukać jego korzeni w czasach prehistorycznych? Zastanawiamy się nad tym, dlaczego umiejętność przyjmowania feedbacku jest równie ważna co trudna jak jego dawanie- oraz jak można poprawić swoje umiętności w tym zakresie. Zapraszamy do wysłuchania odcinka i dzielenia się z nami Waszymi refleksjami, doświadczeniami i radami! A może Wy widzicie sprawę przyjmowania informacji zwrotnej zupełnie inaczej?…

Polecane źródła:

1 O naszych postawach –  http://www.thnk.org/insights/the-other-side-of-the-stick-how-to-receive-feedback/ 2 Jak wykorzystać informację zwrotną? http://www.ultimaterob.com/2011/09/14/receiving-constructive-feedback/
Sharing is caring! Lubisz to? Daj szansę innym :)
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn13Share on Google+2
  • Magda

    Bardzo uderzające w sens feedbacku. Podobne rozmowy tocze z pracownikami I pokazuje co mogą zrobić by jak najlepiej wykorzystać takie rozmowy. Ciekawe jest że zawsze pytają co mają zrobić gdy nie zgadzają się z opinią przełożonego.

  • http://workcited.pl/ Workcited

    Rzeczywiście- to dobre i ważne pytanie! Co im w takiej sytuacji radzisz? Podzielisz się jakimiś innymi pomysłami na to jak najlepiej wykorzystywać takie rozmowy? :)

  • Pingback: Workcited Odcinek 4: Zmierz się z feedbackiem! | Polskie Podcasty()