Szukasz zaangażowania? Celebruj małe chwile

9475291923_191e452a19_k

Był sobie projekt Oto co wryło mi się w pamięć z któregoś z poprzednich miejsc pracy:  Robimy projekt X-573. Ciężka harówa ale i wyniki są. Czasem ktoś kogoś klepnie po plecach – „dobra robota, stary”. Po drodze oczwiście liczne wpadki, czasem siódme poty, gdzie indziej wyraźne uczucie satysfakcji. Oczywiście projekt definitywnie nigdy się nie skończył, ale w pewnym momencie góra dała wyraźny sygnał :
Zobacz cały wpis...

Precz z rozmowami rocznymi

5064380001_a165900068_b

Tym razem świetny artykuł na temat appraisali czyli regularnych rozmów podsumowujących. Poradnik autorstwa Jennifer Riggins. Tak nam się podobał, że postanowiliśmy dostarczyć go Wam w języku ojczystym. rzypominam sobie słabe podsumowanie roczne, na którym zdałam sobie sprawę, że mój szef nie ma pojęcia o tym, co robię. Z kolei inne poszło mi świetnie, chociaż byłam przekonana, że szef święcie mnie nienawidzi. Myślałam tak, bo nigdy się
Zobacz cały wpis...

Odcinek 5 : Nie wiem to się nie wypowiem

69502735_0e1d13e209_o

Jak często zdarza nam się mówić „Nie wiem”?. Zwykle potrzeba akceptacji oraz lęk przed tym, że inni zobaczą w nas niekompetencję nie pozwala nam przyznać się do niewiedzy. Dziś będziemy chcieli udowodnić, że „nie wiem” nie tylko nie boli ale może wręcz przysporzyć nam przyjaciół i sprawić, że staniemy się lepsi. Jak to możliwe? Posłuchajcie!   Chcesz wiedzieć więcej? The three hardest words in the
Zobacz cały wpis...

Kierowniku! Po pierwsze nie szkodź

6982053162_5efa5c79c2_o

A szkodzić można na różne sposoby : demotywując niewybredną uwagą, stosując publiczną reprymendę, unikając pochwał, obcinając premię nie wiadomo za co albo chociaż pokazując, że jako kadra zarządzająca jadą na lepszym, bardziej wypasionym wózku niż podlegli służbowo pracownicy. Dlaczego szkodzą? Bo nie zdają sobie sprawy, że mając olbrzymi wpływ na to co robią, jak myślą i co czują pracownicy często fatalnie dysponują tym wpływem.
Zobacz cały wpis...

Odcinek 4: Zmierz się z feedbackiem!

14157662167_7eaf3277a5_z

Jakie postawy przyjmujemy względem informacji zwrotnej? W jaki sposób wyciągnąć jak najwięcej z dawanego nam feedbacku? Jeśli nauczymy się odpowiednio kontrolować sytuację otrzymywania przez nas informacji zwrotnej to uda nam się taki feedback dobrze wykorzystać a nie zmarnować.
Zobacz cały wpis...